вівторок, 5 квітня 2016 р.

Книжкова виставка "Чи бути здоровим вирішуй сам!"

7 квітня Всесвітній день здоров’я
Існує безліч визначень здоров'я, проте, якнайповніше позначення цього стану сформульовано фахівцями, які вважають, що здоров'я – це нормальний стан людського організму і психіки, що характеризується повним психофізичним і соціальним благополуччям людини.
Треба відмітити, що на думку експертів, здоров'я це не тільки відсутність різного роду захворювань, але і відсутність будь-якого дискомфорту, будь-якого відчуття незадоволеності життям.
У довгостроковій перспективі здоров'я людини залежить від багатьох чинників, і ось ті з них, які залежать від нашої волі : харчування, вживання якісної води, рухова активність, загартовування, шкідливі звички, повноцінний відпочинок та сон, психічна врівноваженість.
Всі вище перелічені чинники, цілком піддаються корекції. Проте, на практиці, лише незначна кількість людей приділяють їм достатню увагу. А, тим часом, віддача від здорового способу життя починає відчуватися вже через декілька місяців і відчувається багато років.

Немає коментарів:

Дописати коментар